Balberie

Balberie

About me/ Rólam

2021. május 19. - Balberie

Üdvözöllek! 

Bálint Bernadettnek hívnak, és 1991-ben születtem. Fiatal korom ellenére a spiritualitás érdeklődésem már egészen kislány korom óta meghatározza az életem. Tisztán emlékszem az első alkalomra amikor először szembesültem azzal a ténnyel, hogy léteznek más entitások is az érzékszerveinkkel tapasztalhatón túl. 17 éves koromban találkoztam egy kedves ismerőssel aki beavatott az angyalok világába. Akkor olyan információk magjait ültette el bennem ami - bár ekkor még nem tudtam -  a spirituális utam egyik alappillére volt. Ezt követően 2015 decemberében jutottam el tanító mesteremhez, Tara Namjot Kaur (azaz Sós Krisztina) , aki azóta is egyenget utamon. 
Segítségével feltárultak elöttem az önmagamban rejlő kincsek és képességek, amiken a mai napig fáradhatatlanul dolgozok és csiszolok. Ennek az útnak és a mesteremnek köszönhetem, hogy felismertem önmagamban a tisztán érzőt - az empatát -, aki valójában mindig is többet érzékelt a fizikai valóságnál. 
Eddigi fejlődésem során már számos állomással és mérföldkővel szembesültem. A sok munkának köszönhetően felébredt bennem az írás iránti szeretetem és megláttam, hogy valójában mindig is része volt az életemnek. A Balberie azért született, hogy ezt a szenvedélyem és szeretetem megoszthassam veletek. 
Bízom benne, hogy mondanivalóm kíváncsi fülekre és nyitott szívekre talál. Kívánom, hogy minden szavam olyan kapukat nyithasson ki benneteket amik a színtiszta szeretetet képviselik. 

Jó olvasgatást kívánok! 

Ölel: 
Nadi  

 

Welcome! 

My name is Bernadett Bálint, and I was born in  1991. Despite of my young age, I have always been interested in the spiritual world. I can remember clearly the day when I learned about the existence of other entities for the first time. I was 17 when I met a friend of mine who has introduced me to the world of angels. I have received information that set a base for my future spiritual journey even though I didn't realized it right there and then. Later in 2015, I met my Master, Tara Namjot Kaur (aka Krisztina Sós), who is guiding me and supporting me on my journey until this day. 
With her help I have discovered ways to myself that otherwise would have remained hidden. She showed me my talents, and all of my treasures within that I keep tirelessly developing and polishing every day. I am grateful for my master, who has awaken the Clairsentient - aka Empath - in me, who has always been with me and has always felt way more than my 5 senses could have physically. 
Throughout my self development, I have faced several stops and milestones so far. Thanks to the work I have invested in myself, I have recognized my love and desire for writing, and realized that it has always been the part of my life. This is why Balberie was born. I wanted to create a space where I can share this passion with you. I believe you may find the missing keys in my stories to those doors that were closed before in your soul or in your mind. I wish many opened ears and curious hearts to my stories who can keep evolving through them by the purest and most unconditional love. 

I wish you a great time. 

Hugs:
Nadi

img_3702copy.jpg

 

Email: 

infoberie@gmail.com

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balberie.blog.hu/api/trackback/id/tr3916566314
süti beállítások módosítása